پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119401
سرويس اطلاعاتي انگليس پشت جريان اسيدپاشي‌هاي اخير است / فتنه‌گران باطل بودن راهشان را به خوبي مي‌دانستند
تاریخ انتشار : 1393/08/08 11:49:29
نمایش : 1680
وزير پيشين اطلاعات گفت: سرويس اطلاعاتي انگليس پشت جريان اسيدپاشي‌هاي اخير است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از فارس، حجت الاسلام حيدر مصلي چهارشنبه شب در جمع عزاداران حسيني در حسينيه ثارالله خرم‌آباد گفت: فتنه‌گران با اينکه از باطل بودن راهشان آگاه بودند، بر مواضع‌شان پافشاري کردند.

وي عنوان داشت: افرادي که در فتنه 88 نقش داشتند و يا ساکت بودند، حق و باطل را به خوبي مي‌شناختند و مي‌دانستند کار باطل را انجام مي‌دهند، ولي به خاطر منافع خودشان بر روي حرف خود ماندند و بر ايجاد فتنه پافشاري کردند.

مصلحي افزود: بعضي‌ها به اشتباه فتنه‌گران را با حر مقايسه مي‌کنند و معتقدند، با توبه مي‌توان آنها را بخشيد، اين در حالي است که فتنه 88 بزرگ‌ترين ضربه اقتصادي را به کشور وارد کرد و باعث شد نخستين تحريم در سازمان ملل عليه ايران تصويب شود و ضربه‌اي جبران‌ناپذير بر اقتصاد ايران وارد شود که مسلما با توبه اين افراد جبران نمي‌شود؛ به اين ترتيب مقايسه توبه حر با فتنه‌گران امکان‌پذير نيست، چراکه حر تمام مراحل توبه را گذراند و اشتباه خود را اصلاح و جبران کرد.

وزير سابق اطلاعات با اشاره به هدف قيام امام حسين (ع) در اجراي امر به معروف و نهي از منکر گفت: محور بقاي دين، امر به معروف و نهي از منکر است ولي متاسفانه وقتي قانون امر به معروف و نهي از منکر به مجلس برده مي‌شود، شاهد بروز حوادثي چون اسيدپاشي‌هاي اخير هستيم که با دقت فضاي رسانه‌اي به وجود آمده توسط دشمنان و بررسي نکات پشت صحنه اين موضوع مي‌فهميم يک توطئه برنامه‌ريزي شده توسط عاملان خارجي و داخلي، براي مقابله با امر به معروف و نهي از منکر بوده است.

مصلحي اضافه کرد: خواسته اين گروه‌ها اين است که از قانوني شدن اين مبحث که از خواسته‌هاي امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب است، جلوگيري کنند و يقينا پشت پرده اين جريان، سرويس‌هاي اطلاعاتي انگليس قرار گرفته‌اند و آن را هدايت مي‌کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html